Minimiorder
Jag har ingen minimisumma du måste handla för.
Priser
Moms ingår i priset med 25%.
Frakt inom Sverige ingår i alla mina priser.
Adressaten ansvarar för att adressen är korrekt. Returnerad försändelse p.g.a. felaktig eller ofullständig adress skickas igen endast efter att frakt betalas av kunden.
Avbeställning
Varor som ligger på innestående order kan avbeställas, men bara om de inte hunnit postas. Vill du avbeställa en vara, kontakta mig omgående och uppge ordernummer och vilken vara du vill avbeställa. info@knapfroken.se eller 070-3590936
Betalningsalternativ
– Payson
Med Payson kan du betala med kontokort eller Internetbank via en betalningslänk, som visas efter lagd order. Mer information om Payson finns på www.payson.se.
– Faktura
Jag erbjuder möjligheten att beställa mot faktura upp till ett ordervärde på 800 kr. Beställningar över den summan skickas mot postförskott. Meddela vid beställning om du vill ha faktura. Betalningsvillkor är 14 dagar. Fakturan kommer att sändas tillsammans med dina varor.
Vid försenad betalning skickar vi en betalningspåminnelse varvid en påminnelseavgift om 50 kr tillkommer. Frågor ang. fakturan hänvisas till Knåpfröken.
– Postförskott
Vid beställningar över 800 kr och önskemål om faktura skickas varorna mot postförskott. Inga extra avgifter tillkommer för kunden.
– Förskottsbetalning
Du betalar in pengar i förväg på vårt bankgiro 169-5881.
Leveranstid
Normal leveranstid är cirka 3-10 dagar. Om varan är slut och jag kan tillverka en ny. Då kan leveranstiden bli längre. Jag meddelar dig om så är fallet.
Leveranssätt
Jag skickar beställningar som postpaket/brev/bussgods/DHL.
Jag tar inte ansvar för eventuella förseningar som beror på fraktföretaget.
Frakt
Jag förbehåller mig rätten att använda mig av valfritt fraktbolag.
Garanti
Det är alltid garanti på de produkter du köper (1 år). Garantin gäller om man kan påvisa att det är fabrikationsfel, däremot gäller inte garantin vid förslitningsskador. För återbetalning – ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.
Ångerrätt
Du har ångerrätt i 14 dagar. För att Du skall kunna nyttja din ångerrätt måste Du returnera varan i oskadat skick, i obruten originalförpackning.
För återbetalning – ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer. I regel betalas pengarna åter till det kort det betalades från. Kontaktuppgifter se nästa punkt.
Reklamation och returrätt
Kontakta mig alltid via mail eller telefon innan någon vara skickas åter. Kontakt via mail: info@knapfroken.se eller på telefon 070-3590936 Returer som beror på fel jag gjort eller reklamation ersätts med ny vara eller pengarna tillbaka. Jag ersätter då även porto/fraktkostnader. För återbetalning – ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer. I regel betalas pengarna åter till det kort det betalades från.
Skador på paket och ej uthämtade paket
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till fraktföretaget och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till fraktföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med fraktföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med Knåpfröken.